families A. en A. Schouten, Dorpsstraat 1 – 1a te Nibbixwoud.

Samen met de Thomasgemeente, het Vierkant en locatie Sint Cunera van de Emmaüsparochie wordt er ook dit jaar een velddienst gehouden.

Het was even zoeken naar een plek om deze viering te houden maar Arie Schouten bood spontaan aan (uiteraard na overleg met zoon Adrie) dat wij gebruik mogen maken van de overkapping op hun erf.

Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee…..twee jaar terug werd de velddienst, die ook op Dorpsstraat 1 – 1a gehouden werd, door heel veel mensen bezocht..

Het thema van de viering is: “Als een boom geworteld aan levend water”.

En wat zijn er mooie, hoopvolle verhalen over bomen!

De viering wordt muzikaal omlijst door een samengesteld koor van beide gemeenten en de parochie en het koor wordt begeleid door een organist en fluitiste.

Na de viering is er gelegenheid om nog even na te praten onder het genot van een kopje koffie of thee.

Natuurlijk hopen wij op mooi weer en dat er weer net zo’n grote opkomst zal zijn als twee jaar geleden.

(als het toch slecht weer is dan vieren wij de velddienst in de Sint Cunera kerk).

Graag zien wij u allen op 23 juni op Dorpsstraat 1 – 1a bij de velddienst.

Namens de oecumenische werkgroep:

Ds. Jantina de Ruiter, ds. Marianne Gaastra en Tony Slaman-Kuip