Aanstaande zondag 21 juni is er een kermisviering in de Sint Cunerakerk met muzikale omlijsting van onze fanfare Sint Gregorius.
Pastoor Álvaro gaat in deze woord- en gebedsdienst voor.
De viering begint deze keer om 11:00 uur.
Aanstaande zondag 21 juni is er een kermisviering in de Sint Cunerakerk met muzikale omlijsting van onze fanfare Sint Gregorius.
Pastoor Álvaro gaat in deze woord- en gebedsdienst voor.
De viering begint deze keer om 11:00 uur.