Kermisviering in de Sint Cunerakerk met fanfare Sint Gregorius

Aanstaande zondag 21 juni is er een kermisviering in de Sint Cunerakerk met muzikale omlijsting van onze fanfare Sint Gregorius.

Pastoor Álvaro gaat in deze woord- en gebedsdienst voor.

De viering begint deze keer om 11:00 uur.

Scroll naar boven