Geachte Lezer,

Graag wil ik u attenderen op een gratis concert, georganiseerd door de gemeente Drechterland, Stedebroec, Enkhuizen en Medemblik.

Dit gaat plaatsvinden op 21 september, dan is het wereld Alzheimerdag.

Het is een vertelconcert van het Requiem van Bart Oenema waarbij de delen van het Requiem in een verhaal met als thema Alzheimer verteld worden.

Een pakkende tekst die vaak veel emotie oproept.

Wij voeren het werk 2 x uit met een projectkoor van 50 zangers, 2 zangsolisten en een begeleidend ensemble.

De eerste uitvoering is 10.30 in de Bonifaciuskerk, kerkplein 9 in Medemblik en de tweede uitvoering is om 14.30 in de Johannes de Doperkerk, Zesstedenweg 160 Grootebroek.

Beide concerten zijn gratis te bezoeken maar er wordt wel verwacht dat men zich hiervoor aanmeldt.

Voor Medemblik kan je aanmelden via meedoen@medemblik.nl en voor Grootebroek staat een QR code en een telefoonnummer op de bijgevoegde poster.

Het zou fijn zijn als u dit gratis concert bij zo veel mogelijk kerkleden onder de aandacht zou willen brengen.

Bij voorbaat onze hartelijke dank.

Met vriendelijke groet,
Joep

Joep van der Oord • Cultuurcoach gemeente Drechterland, Stedebroec en Medemblik Werkdagen:  dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag
tel: 06-81019336